Home Klantenservice Bestelling
Wat is de status van mijn bestelling?

  Er zijn 3 verschillende statussen voor je bestelling: Bestelling ontvangen Bestelling gereed voor verzending Bestelling is verzonden Je krijgt elke keer als je order van status wisselt een email van ons om je op de hoogte te houden. Wil je direct weten wat je status is, dan kan je die terug vinden in je […]

Bestelling plaatsen

Bestelling plaatsen Je bestelling plaats je in 4 eenvoudige stappen. 1. Plaats je product(en) Een bestelling plaatsen is bij ons heel eenvoudig. Je begint in onze online winkel, daar klik je op een product. Daar zie je alle details over dat product. Vervolgens klik je op “Toevoegen aan winkelwagen”. Het product is nu aan je winkelwagen […]

Bestelling wijzigen

Heb je net een bestelling geplaatst en wil je deze toch nog wijzigen. Dat is geen probleem. De pakketten worden elke dag om 16.00uur bij ons opgehaald. Bel je voor die tijd dan kunnen we je bestelling direct wijzigen. Ben je net te laat? Ook dan kunnen we je bestelling zonder problemen omruilen.